Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

Στις 7 Νοεμβρίου η δημοσιογραφική ομάδα μας  πήρε μια συνέντευξη από τον διευθυντή του 4ου ΓΕΛ Πετρούπολης όπου μας είπε κάποια πράγματα για την επαγγελματική του καριέρα άλλα και για το σχολείο που διευθύνει. 


Πόσα χρόνια είστε εκπαιδευτικός και ποια είναι η ειδικότητά σας;

Απάντηση 

Εκπαιδευτικός είμαι περίπου 30 χρόνια και η ειδικότητα μου είναι χημικός 


Γιατί επιλέξατε να γίνετε χημικός;

Απάντηση 

Το επέλεξα διότι είχε διπλή δυνατότητα και παραπάνω ευκαιρίες. Μπορούσες να επιλέξεις να δουλέψεις ως εκπαιδευτικός ή και στην βιομηχανία. Ωστόσο εγώ επέλεξα τον εκπαιδευτικό τομέα διότι το βρίσκω πιο ευχάριστο να συνεργάζεσαι με παιδιά  


Αν είχατε την ευκαιρία να αποφασίσετε ξανά τον επαγγελματικό σας προσανατολισμό θα κάνατε την ίδια επιλογή;

Απάντηση 

Ναι, θα έκανα την ίδια επιλογή


Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζετε και πόσα χρόνια είστε Διευθυντής;

Απάντηση 

Διευθυντής είμαι 10 περίπου χρόνια. Πιστεύω πως τα θετικά της δουλειάς μου είναι περισσότερα από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζω 


Πιστεύετε ότι χρειάζονται αλλαγές στον σχολικό εξοπλισμό; Αν ναι τι σκοπεύετε να αλλάξετε;

Απάντηση 

Βεβαίως χρειάζονται αλλαγές ειδικότερα στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό και στο εργαστήριο. Ωστόσο δεν έχουμε τη δυνατότητα εξαιτίας του χρηματικού μας ποσού. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου