Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

Συνεντεύξεις από καθηγητές του σχολείου μας

Στις 24/01 είχα την ευχαρίστηση να πάρω συνέντευξη από τον καθηγητή Πολιτικής Παιδείας τον κύριο Βουργα.Αφού τον ευχαρίστησα που με δέχτηκε του έκανα τις ακόλουθες ερωτήσεις:


1)Τι έχετε σπουδάσει και τι σας κέντρισε το ενδιαφέρον για να σπουδάσετε αυτό;

Έχω σπουδάσει στο Νομικό τμήμα Νομικής σχολής Αθηνών και Παιδαγωγική Ακαδημία και αυτό
μου κέντρισε το ενδιαφέρον ήτανε το οικογενειακό περιβάλλον μου.

2)Γιατί προτιμήσατε να γίνετε καθηγητής;

Ήτανε παντοτινός πόθος μου να έχω επαφή με τα παιδιά,μου άρεσε να διδάσκω και αυτό το          επάγγελμα με ανανέωνε συναισθηματικά,ψυχικά και σωματικά.

3)Πείτε μας λίγα λόγια για την εμπειρία σας ως καθηγητής.

Στα 27 χρόνια διδασκαλίας μου είχα πάντα καλή σχέση με τους μαθητές μου.Έκανα αυτό που μου αρέσει με μονό θετικές αναμνήσεις.

4)Θεωρείτε απαραίτητο να διδάσκεται το μάθημα της Πολιτικής Παιδείας στα σχολεία για να υπάρξει μια εξελιγμένη και σωστή κοινωνία;

Πιστεύω πως είναι απαραίτητο καθώς δεν είναι τυχαίο ότι σε όλες τις προοδευμένες χώρες τα μαθήματα αυτά βρίσκονται πολύ ψηλά στην ιεραρχία του εκπαιδευτικού συστήματος.

5)Τι θα θέλατε να πείτε στα παιδιά που θεωρούν το μάθημα ασήμαντο ως αποτέλεσμα όλοι να το υποτιμούν;

Δεν νομίζω ότι υπάρχει μαθητής που να θεωρεί το μάθημα ασήμαντο.Αν συμβαινει κατι τετοιο εχει σχέση με τον συντεχνειακο χαρακτηρα του Ελληνικου εκπαιδευτικού συστήματος.

6)Μια τελευταια ερωτηση που συνδεεται με την ειδικοτητα με την ειδικοτητα σας.Θα ηθελα να μας εκφρασεται μια γενικη αποψη για τον κοσμο αλλα και για την χωρα μας.

Πιστευω πως η Ελλαδα μια χωρα με υπεροχο ανθρωπινο δυναμικο με μεγαλη ιστορια,μια κιτιδα του Ευρωπαικου πολιτισμου καταφερνει χρονο με τον χρονο να ξεπερνα τις αδυναμιες της,τα οικονομικα της προβληματα (αποτελεσμα της οικονομικης κρισης του 2008) και παρα τις αδυναμιες της να αποκτα την θεση που της αξιζει στην παγκοσμια κοινοτητα.Αισιοδοξω οτι πολυ γρηγορα δεν θα μιλαμε για την Ελλαδα της κρισης αλλα για την Ελλαδα τηε καινοτομιας,της γνωσης,του πνευματος και της ευημεριας.Ο κοσμος βρισκεται σε κριση σε ολα τα επιπεδα,η περιοχη ομως που ζουμε εμεις η Ευρωπαικη Ηπειρος ειναι απο τις μοναδικες περιοχες του πλανητη που εχει καταφερει σε μεγαλο βαθμο να επιλυσει ολα αυτα τα προβληματα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου